A101 MÜŞTERİ HİZMETLERİ
A101 zincir marketleri, Türkiye içerisinde epey çok şubesi olan market zincirlerinden bir tanesidir. Fakat bu zincir market şubeleri her daim problemsiz işlemez. Bazen mağaza sorumluları ve çalışanlarının tavrı, ara sıra de ürünlerle alakalı olan hallerde müşterileri, A101 şikâyet hattı telefon numarasını arayarak şikayet yahut taleplerini bildirebilirler.
A101 Şikâyet Hattı Telefon Numarası Nedir?
A101’den alış veriş yapmış şahıslar; şikayet, talep, talep yahut diğer işlemleri için A101 şikâyet hattı telefon numarası üzerinden müşteri temsilcilerine bağlantı kurarak problemini çözebilirler. A101 müşteri hizmetleri, kullanıcılarıyla kısa sürede haberleşme kurarak problemini çözen bir firmadır.
A101 Şikayet Hattı Telefon Numarası: 0850 808 21 01
A101 Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri Kaç ile Kaç Arasında?
A101 müşteri hizmetleri, 7 gün 24 saat süresince aktif olarak müşterilerine cevap verir. Genel müdürlüğün verdiği hizmet saatleri şayet davet merkezinden farklıdır. Müşteri hizmetlerinden yalnızca şikayet yahut teklif sunulmaz. Mağazalardan alınan televizyon, pc gibi aletlerle alakalı iadeler, güvence belgesi işlemleri için de müşteri hizmetleri aranabilir.
A101 Genel Müdürlük Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri: 09.00 – 18.00
Ayrıca BİM çalışma saatleri verilerine de bakabilirsiniz.
A101 Çağrı Merkezi Telefon Numarası Nedir?
A101 marketleri, davet merkeziyle şikayet hattını farklı olarak tutmamıştır. A101 Çağrı merkezinde hem şikayet hattı üstelik müşteri hizmetleri için 0850 808 21 01 numarası aktif olarak tüketilir. Bu hattın beraberinde, A101’e olan talep yahut şikayetler A101’in resmi internet sitesindeki “Bize Ulaşın” bölümünden de yapılabilir. A101 müşteri hizmetlerinin yoğun olması ve tarafların telefonlarına yetişememesi sebebiyle internet adresi üzerinden açılan bu sayfalar şahıslara basitlik sağlar. Bu sayfa üzerinden alınan taleplere de en çok 2 iş günü içerisinde dönüş sağlanır.
DİKKATİNİZİ ÇEKEBİLİR HGS Şikayet Hattı Telefon Numarası Nedir?
A101 Müşteri Hizmetleri Faks Numarası Nedir?
A101 müşteri hizmetleri faks numarası, çoğunlukla mağazalardan halledilemeyen iade yahut değişim işleri için tüketilir. Faks numarası kullanıma yalnızca umumi müdürlüklerin açılmış olduğu saatte açıktır.
A101 Müşteri Hizmetleri Faks Numarası: 0216 633 25 00
A101 Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlük Telefon Numarası ve Adresi Nedir?
A101 müşteri hizmetleri umumi müdürlüğü, İstanbul’un Ümraniye ilçesinde yer alır. Daha evvela Üsküdar’dahi bulunan umumi direktörlük, Ümraniye’ye yeni taşınmıştır.
A101 Genel Müdürlük Telefon Numarası: 0216 633 25 00
A101 Genel Müdürlük Adresi: Saray Mahallesi Naya Sokak No:2/A Ümraniye İstanbul
A101 İnsan Kaynakları İletişim Bilgileri Nelerdir?
A101 marketleri için uygulanan dönemsel işe alımların verileri, ademoğlu kaynakları bölümünden edinilir. Ancak A101 ademoğlu kaynaklarının haberleşme numarası bulunmaz. Yapılacak müracaatlar A101’in resmi internet adresinde bulunan “Başvuru Formu” üzerinden yapılır. Bunun beraberinde alakalı yahut merak edilen diğer veriler müşteri hizmetlerine ulaşım sağlanarak dahi alınabilir.
A101 Müşteri Hizmetleri İletişim Formu Nereden Doldurulur?
A101 müşteri hizmetleri formu, A101’in resmi internet sitesi üzerinden doldurulur. Bu formla, şahıslar şikayet yahut isteklerini şirkete bildirebilir. Bu formda şahıslara geri dönüş sağlanabilmesi için ad, tür ad ve haberleşme verileri talep edilir. Özellikle hasar görmüş yahut diğer bir nedenden dolaylı falsolu olan ürünlerin telafileri taraflara yapılır.
A101 Müşteri Hizmetleri İletişim Formu Doldurma adresi:
A101 Müşteri Hizmetleri Resmi Sosyal Medya Hesapları Hangileridir?
A101 marketlerinin sosyal medya hesapları üzerinden taraflar aktüel olarak uygulanan duyurulara ve kampanyalara erişebilir. Özellikle A101 zincir marketi, haftalık olarak planladığı iskontolu ve kampanyalı ürünlerle bilhassa sosyal medyada aktiftir.
A101 Resmi Facebook Sayfası
A101 Resmi Twitter Sayfası
A101 Resmi Instagram Sayfası
Yorumlar
Yorum Gönder